Цінність людини не залежить від її здібностей і досягнень.
Кожна людина здатна відчувати і думати.
Кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою.
Адаптація системи до потреб дитини, а не навпаки.
Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємостосунків.
Всі люди потребують підтримки і дружби ровесників.
Задоволення індивідуальних освітніх потреб кожної дитини.
Визнання спроможності до навчання кожної дитини та, відповідно, необхідність створення суспільством відповідних для цього умов.
Залучення батьків до навчального процесу дітей як рівноправних партнерів та перших вчителів своїх дітей.
Командний підхід у навчанні та вихованні дітей, що передбачає залучення педагогів, батьків та спеціалістів.
Складність завдань повинна відповідати здібностям дитини.
Рівний доступ до навчання у загальноосвітніх закладах та отримання якісної освіти кожною дитиною.
Подолання потенційних бар'єрів в навчанні.
Комментарии
Отправить комментарий