Принципи інклюзивної освіти

 Цінність людини не залежить від її здібностей і досягнень.
 Кожна людина здатна відчувати і думати.
 Кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою.
 Адаптація системи до потреб дитини, а не навпаки.
 Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємостосунків.
 Всі люди потребують підтримки і дружби ровесників.
 Задоволення індивідуальних освітніх потреб кожної дитини.
 Визнання спроможності до навчання кожної дитини та, відповідно, необхідність створення суспільством відповідних для цього умов.
 Залучення батьків до навчального процесу дітей як рівноправних партнерів та перших вчителів своїх дітей.
 Командний підхід у навчанні та вихованні дітей, що передбачає залучення педагогів, батьків та спеціалістів.
 Складність завдань повинна відповідати здібностям дитини.
 Рівний доступ до навчання у загальноосвітніх закладах та отримання якісної освіти кожною дитиною.
 Подолання потенційних бар'єрів в навчанні.

Комментарии